El servei de Medicina Interna de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa (HUMT) celebrarà, el proper dilluns 24 de març, el 30è aniversari de la consulta de tuberculosi amb una jornada que tindrà com a eix conductor la malaltia en qüestió.

Es durà a terme a l’Edifici Docent de l’entitat i la presentació -prevista a les 11h- anirà a càrrec de la Dra. Helena Monzón, directora mèdica de la Fundació Assistencial MútuaTerrassa (FAMT) i el Dr. Xavier Martínez Lacasa, cap clínic del servei de Medicina Interna de l’HUMT.

La formació, dirigida a professionals de Medicina Interna, Medicina Familiar i Comunitària, Microbiologia i infermeria de l'àmbit hospitalari i d'altres especialitats, contempla un total de cinc ponències que abordaran els següents temes: l’epidemiologia de la tuberculosi al Vallès, les aportacions de la seqüenciació genòmica a la vigilància i el control de la malaltia, la tuberculosi complexa, l’actualització en el maneig de la patologia així com l’experiència dels casos, malalts i sanitaris a MútuaTerrassa.